کلاس چهارمی های ایران
کلاس چهارمی های ایران

کلاس چهارمی های ایران

شعر

آهای آهای آی گرگه 

این رودخونه بزرگه 
آبش خیلی زیاده 
نمیشه رفت پیاده 
باید که قطره باشیم 
یا که یک چیز سوار شیم 
اگه کسی ببینه 
سر دمت رو می چینه 
یکی با یک گلابی 
یک کاسه لعابی 
یک موش و یک تله موش 
یک گربه و بک خرگوش
یک ماه و یک ستاره 
عید اول بهاره
یک ماه و یک ستاره
عید اول بهاره

 

 ادامه دارد.روی ادامه مطلب کلیک کنید

ی فیتیله ای فیتیله 
جمعه ها روز تعطیله 
جمعه ها روز تعطیله 
یه بیل به باغچه بزنید 
یه سر به غنچه بزنید 
گره به بقچه بزنید 
یه سر به غنچه بزنید 
یه سر به غنچه بزنید
ای فیتیله ای فیتیله 
جمعه ها روز تعطیله 
جمعه ها روز تعطیله 
یه جایی رو بونه کنید 
با گل و آب شونه کنید
شادی رو پیمونه کنید 
غصه رو بی خونه کنید 
ای فیتیله ای فیتیله 
جمعه ها روز تعطیله 
جمعه ها روز تعطیله 
پرنده شید پر بزنید 
از خونه ها دل بکنید 
به همدیگر سر بزنید 
تق تق تق در بزنید 
ای فیتیله ای فیتیله 
جمعه ها روز تعطیله 
جمعه ها روز تعطیله 
 



 زیبا , زیبا , زیبایی, ای ایران 
میهن خوب مایی ,ای ایران 
هم کوه و جنگل داری, هم دریا 
هم باغ و بستان داری, هم صحرا 
من یک دنیا خاکت را, دوست دارم 
من این خاک پاکت را, دوست دارم 
هر جای تو قشنگ است, سر تا سر 
تو مهربان با مایی , چون مادر 

 


عروسک خوشگل 
بشین کنار دل من 
شب شد لالا کن 
شب شد لالا کن 
دختر ناز و خوب من 
نازنین محبوب من 
شب شد لالا کن 
شب شد لالا کن 
عروسک خوشگل 
بشین کنار دل من 
شب شد لالا کن 
شب شد لالا کن 
دختر ناز و خوب من 
نازنین محبوب من 
شب شد لالا کن 
شب شد لالا کن 
سر شبی عروسک من
تو دل مامان و بابا 
خودش رو جا می کنه 
می ره لالا می کنه 
سر شبی عروسک من
تو دل مامان و بابا 
خودش رو جا می کنه 
می ره لالا می کنه 
نه دیگه گریه می کنه 
نه دیگه دعوا می کنه 
نه مثل بچه های بد 
داد و غوغا می کنه 




سلام سلام بچه ها 
سلام سلام غنچه ها 
سلام کنید که سلام 
سلامتی میاره 
سلام به شاخه گل 
میون سبزه زاره 
سلام کنید که سلام 
سلامتی میاره 
سلام به آسمونه 
با یک سبد ستاره 
سلام به اون صورت 
قشنگ ایرونی تون 
سلام به اون دلهای 
پر از مهربونیتون 
سلام سلام صد سلام 
ای بچه های ایران 
سلام به اون صورت
قشنگ ایرونی تون 
 


جام , جام , جام , جام جهانی 
رنگ , رنگ , رنگ 
رنگ رنگین کمانی 
گل , گل , گل , گل 
گلهای ایرانی 
ای آقا , جام جهانی 
رنگین کمانی , با گلهای ایرانی 
ای بچه ها دعا کنید 
ایران برنده باشه 
رو لبهای ایرانی 
همیشه خنده باشه 
سزخ و سفید و سبزه 
پرچممون قشنگه 
بالا میره رو دستها 
پرچمی که سه رنگه 
ایران 
ایرن 
ای آقا , سوت, سوت , سوت 
با سوت داور
شوت , شوت , شوت 
شوت بزن دلاور 
دست , دست , دست
حریف رو هل کن 
پا, پا, پا حریف رو هل کن 
حالا با سوت داور 
گل بزن دلاور 
حریف رو هل کنیم 
توپ ها رو گل کنیم 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد